Siła działania niewielkiej ulotki

lip 17, 2017 przez

Siła działania niewielkiej ulotki

Kiedy codziennie wyjmujemy ze swojej skrzynki pocztowej praktycznie tony ulotek niejednokrotnie zastanawiamy się czy taka forma reklamy ma jeszcze jakikolwiek sens. Ma sens pod warunkiem jednak, że podejdziemy do tego zadania z głową. Po pierwsze powinniśmy popracować nad treścią i formą ulotki. Ulotka nie jest biuletynem ani informatorem. Powinna zawierać jedynie najważniejsze informacje o naszej działalności ewentualnie odsyłać do oddziału lub też przekazywać numer telefonu, pod którym można zdobyć więcej informacji.

 

Powinna także posiadać ciekawą formę graficzną, która z jednej strony będzie ją wyróżniała z masy innych ulotek, a z drugiej będzie jasna i czytelna, tak aby nie zaburzać martwych w ulotce treści. Po trzecie powinna być umiejętnie przekazywana. Musimy określić swoich potencjalnych odbiorów. Jeśli przykładowo prowadzimy firmę organizując imprezy urodzinowe dla dzieci, to nie powinniśmy zasypywać wszystkich swoimi ulotkami, to zbyteczne koszty, a nasze ulotki utoną w morzu innych. Powinniśmy wtedy pomyśleć przede wszystkim o przedszkolach, szkołach podstawowych, salach zabaw dla dzieci, MDK-ach itp.

Podobne

Tagi