Różne formy reklamy w markecie

lip 17, 2017 przez

Różne formy reklamy w markecie

Kiedy wybieramy się do hipermarketu w weekend bardzo wątpliwe, że spędzimy tam kilka minut. Najprawdopodobniej minuty te przekształca się w kilka naszych godzin. Jest to bardzo dobry czas dla reklamodawców, aby namówić nas skutecznie do zakupu określonych towarów i usług. Reklama taka działa na praktycznie wszystkie nasze bodźce. Po pierwsze wzrok. Mowa tu więc między innymi o wystawach, promocjach, czy nawet sposobach prezentacji otwartych na półkach czy w przejściach pomiędzy nimi.

 

Mowa tu także o bardziej wyszukanych formach takich jak plakaty, tablice czy telebimy, na których cały czas przewijałaś się reklamy poszczególnych artykułów. Po drugie słuch. Mowa tu o reklamach audio. Sączącej się z głośników muzyce i reklamach radiowych jak też krótkich komunikatach dotyczących aktualnych promocji, tego jaki towar warto kupić, jakie posiada on zalety oraz jakie wynikną z tego dla nas gratyfikacje. Po trzecie węch i smak. O tego typu promocjach również możemy mówić w markecie. Czym innym kuszą bowiem hostessy jak nie kostkami pachnącej aromatycznie czekolady czy rozsmarowanym na plasterku bagietki serku.

Podobne

Tagi