Split testy

Split test

Split testy sposobem na zwiększenie konwersji

Split testy (multivariable tests) to jedna z usług jakie oferuje Dom Mediowy House of Numbers, dzięki której, wzrośnie Twój wskaźnik zwrotu z inwestycji (ROI) wskutek testowania i udoskonalania Twojej strony.

Nasi specjaliści stworzą dla Ciebie kilka kreacji landing page, strony WWW lub ankiet i zbadają, która z nich najlepiej konwertuje.

Za pomocą profesjonalnych narzędzi nasi analitycy przetestują i zoptymalizują Twój serwis internetowy. Sprawdzimy, która wersja kreacji będzie dla Ciebie najefektywniejsza.

Jak działają Split testy?

Specjaliści House of Numbers stworzą dla Ciebie kilka wersji landing page, na które kierowany będzie ruch z kampanii internetowych. Użytkowicy po kliknięciu w reklamę zostaną odesłani na jedną z przygotowanych wersji. W ten sposób, za pomocą Split testów, sprawdzimy, która kreacja jest najbardziej przyjazna użytkownikowi, która ma największą konwersję. Przygotujemy na koniec szczegółowy raport, na podstawie którego stworzymy optymalna wersję landing page.

Korzyści Split testów:

  • Zwiększysz sprzedaż bez ponoszenia dodatkowych kosztów;
  • Poprawisz współczynnik konwersji;
  • Podniesiesz wskaźnik zwrotu z inwestycji ROI;
  • Obniżysz współczynnik odrzuceń bounce rate;
  • Wydłużysz czas spędzony przez internautów w Twoim serwisie;
  • Zdobędziesz nowych klientów;
  • Będziesz miał pewność, że Twoja strona WWW przynosi Ci optymalne korzyści.