Reklama na miarę naszych możliwości

lip 17, 2017 przez

Reklama na miarę naszych możliwości

Każda firma musi wyznaczyć w swoim budżecie jakieś środki na promocje i reklamę. Bez tego nie da się bowiem funkcjonować na dzisiejszym rynku. Oczywiście to, jakie będą to środki jest uzależnione od wielkości naszej firmy, etapu jej rozwoju i jej profilu. Kiedy jesteśmy dopiero na etapie rozkręcania swojego biznesu, co więcej nastawiamy się raczej na rynek lokalny, to nie mas sensu inwestować środków w reklamę telewizyjną. Po pierwsze jest to bardzo droga inwestycja. Po drugie nie ma takiej potrzeby.

 

Reklama powinna być dostosowana do profilu naszej firmy i do naszych możliwości finansowych. W powyższym przypadku lepiej skupić się na formach reklamy zewnętrznej, plakatach, tablicach informacyjnych, folderach czy ulotkach, dobrej stronie internetowej. Jeśli zaś zależy nam koniecznie na obecności w mediach, to powinniśmy raczej pomyśleć o lokalnej prasie, radiu, ewentualnie o oddziale telewizji regionalnej. Musimy pamiętać, że czasem może lepiej zrobić reklamę nieco mniejszego kalibru, ale za to bardzo dobrą jakościowo.

Podobne

Tagi