Analiza konkurencji

Warto poznać istniejące dobre rozwiązania. Dobrze też wiedzieć, jakie niedoskonałości występują w konkurencyjnych produktach. Lepiej uczyć się na cudzych błędach i dzięki temu osiągnąć przewagę konkurencyjną.
Analiza Konkurencji da Ci wiedzę, którą będziesz mógł wykorzystać do stworzenia lub ulepszenia Twojej strony www.

Jeśli chcesz:

  • wiedzieć jak prezentuje się Twoja strona www na tle swojej konkurencji;
  • poznać jakie dobre rozwiązania zawierają konkurencyjne witryny;
  • uniknąć powielania złych rozwiązań lub poprawić błędy w Twoim serwisie;
  • poznać dobre i złe praktyki;
  • uzyskać przewagę konkurencyjną
  • Skontaktuj się z ekspertem z House of Numbers.
    Wypełnij formularz.


    Przeprowadziliśmy Audyty dla: Bosch, Eden Springs, ElectroWorld, Legg Mason TFI, Medicover, Samsung, Siemens, Teatr Kamienica, Trinity Corporate Services

    Jesteśmy częścią BrainJuice Group, dzięki czemumu korzystamy z szerokiego zaplecza wiedzy i kompetencji kilku wyspecjalizowanych w zakresie marketingu internetowego jednostek. Rekomendowane przez badaczy agencji rozwiązania mogą być wdrażane w ramach jednej Grupy, przy zachowaniu pełnej synergii działania i komforcie współpracy z jednym partnerem.